Wij helpen bij het bereiken van uw doelen
Welke doelen u ook wilt bereiken, bij Freshcom maken we het altijd mogelijk. We zijn ontzettend breed inzetbaar en helpen u met vrijwel ieder vraagstuk op het gebied van telemarketing. Nieuwe klanten werven, agendabeheer, uw ledenbestand updaten of een prospect database samenstellen? We doen het allemaal. Ook follow-ups en kwaliteitsbeheer horen bij onze expertises. Ontdek wat we voor u kunnen betekenen.
#1
Telemarketing campagnes opzetten
U heeft een belangrijke boodschap te verkondigen, zoals de start van een nieuw project, de lancering van een product of een nieuwe dienst die u aanbiedt. Door potentiële klanten actief te benaderen, vergroot u de kans dat zij met u willen samenwerken.


#2
Agendabeheer voor sales representatives
Ons systeem is ontwikkeld om het u zo makkelijk mogelijk te maken. Daarom helpen wij u niet alleen met het vinden van nieuwe klanten, maar zorgen we er ook voor dat zij direct een afspraak bij u inplannen.
#3
Databases samenstellen en updaten
Een complete en geactualiseerde database is van onschatbare waarde. Met de juiste gegevens weet u uw leden of klanten altijd te bereiken, wat de boodschap ook is.
Het updaten van een database neemt veel tijd in beslag, kostbare tijd die u misschien niet heeft. Bij Freshcom nemen we alle zorgen uit handen en zorgen we ervoor dat uw adressenbestand volledig up-to-date is.


#4
Nabellen na campagnes
Een nieuwe klant werven is één ding, maar u wilt deze klant natuurlijk ook behouden. Daarom is het belangrijk om het niet bij slechts een enkel telefoontje te laten. Een goede follow-up is goud waard, vooral wanneer u bedenkt hoeveel tijd, geld en moeite het kost om klanten te werven.
#5
Klanttevredenheid onderzoek
Als ondernemer wilt u graag weten hoe u het doet. Zijn uw klanten tevreden? Hebben ze verbeterpunten of zijn er zaken die ze juist enorm waarderen? U kunt ervoor kiezen om al deze zaken te laten onderzoeken door een externe consultant, maar uiteindelijk hebben uw klanten het antwoord waar u naar zoekt. Kies er dus voor om een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren onder uw klanten. Zo weet u precies wat er speelt en kunt u uw service nóg beter maken.
