Klanttevredenheid onderzoeken
Als ondernemer wilt u graag weten hoe u het doet. Zijn uw klanten tevreden? Hebben ze verbeterpunten of zijn er zaken die ze juist enorm waarderen?
U kunt ervoor kiezen om al deze zaken te laten onderzoeken door een externe consultant, maar uiteindelijk hebben uw klanten het antwoord waar u naar zoekt. Kies er dus voor om een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren onder uw klanten. Zo weet u precies wat er speelt en kunt u uw service nóg beter maken.
Bij Freshcom kunnen wij uw klanten telefonisch benaderen en enkele vragen stellen tijdens een persoonlijk gesprek. Hierbij vragen we naar hun ervaring met uw bedrijf en welke positieve ervaringen en mogelijkheid tot verbetering ze kunnen aandragen.
We contacteren een representatieve groep klanten, zodat we een duidelijk en compleet beeld krijgen. Onze bevindingen bundelen we vervolgens in een uitgebreid verslag. Aan de hand van dit verslag krijgt u inzicht in de kracht van uw bedrijf en ontdekt u welke leerpunten er zijn. Met behulp van uw eigen klantenbestand leert u uw onderneming nog beter kennen.