Nabellen van campagnes
Een nieuwe klant werven is één ding, maar u wilt deze klant natuurlijk ook behouden. Daarom is het belangrijk om het niet bij slechts een enkel telefoontje te laten.
Een goede follow-up is goud waard, vooral wanneer u bedenkt hoeveel tijd, geld en moeite het kost om klanten te werven. Kies er daarom voor om uw klanten na verloop van tijd eens na te laten bellen. Zo kunt u ze weer activeren en opnieuw wijzen op de producten of diensten die u te bieden heeft.
Het nabellen van een klant is altijd nuttig, wat de timing ook is. Heeft u een open uitnodiging naar uw klanten gestuurd en nog niets van hen vernomen? Dan zorgen we bij Freshcom voor een follow-up, waarbij we de klant nogmaals attenderen op de uitnodiging.
Ook wanneer u de klant al lange tijd niet meer heeft benaderd, is het de moeite waard om hem of haar na te bellen. U zet uw bedrijf weer in de kijker en kunt zo een slapende klant weer wakker maken.
Wat uw doel ook is, bij Freshcom staan we altijd voor u klaar wanneer u klanten opnieuw wilt benaderen.